Onze vernieuwde Boetiek

, 13 mei 2014

Deze letters staan ook op de pui boven de ingang van de winkel. Onze Boetiek heeft een hele metamorfose ondergaan. De heren die vrijwilligerswerk verrichten bij Armslag hebben enorm geklust om een mooi resultaat te bereiken. Met onze dames, allen vrijwilliger, hebben we de winkel verder ingericht tot een prachtig resultaat.

We hebben een baby-, meisjes-, jongenshoek en een heren- en damesafdeling. Onze assortiment bestaat uit jassen, blazers, colberts, lange broeken korte broeken, sportkleding, regenkleding, nachtkleding en badjassen. Alle kledingstukken zijn voor het gemak gesorteerd op kleur.

We hebben ook speelgoed, glaswerk, huishoudelijke artikelen, gordijnen etcetera. Onze Boetiek krijgt steeds meer bekendheid, er wordt enorm veel kleding ingebracht en we geven heel veel kleding weg aan de mensen, die bij ons ingeschreven staan. We geven niet alleen weg, ook verkopen we kleding en andere artikelen. De opbrengst hiervan wordt gebruikt om de huur, gas, elektra en verzekering van het pand te betalen. Zoals gezegd zijn alle medewerkers vrijwilligers, dus zij krijgen geen vergoeding voor hun werkzaamheden.

In totaal bestaat het team van de Boetiek uit 25 vrijwilligers. Elke morgen en middag staat er een team van 4 vrijwilligers in de winkel. Dit is nodig, om alle ingebrachte kleding te sorteren en in de winkel te hangen. Nog elke week komen nieuwe klanten zich inschrijven bij de Boetiek en per week geven we ongeveer 100 kledingstukken weg. Alle klanten zijn hier erg blij mee, en daar doen we het voor! Ook onze medewerkers halen veel voldoening en plezier uit het werken bij de Armslag.