Nieuwe website

Nieuwe website Stichting Armslag Stadskanaal
Bea Harms - Stichting Armslag Stadskanaal

, 11 juni 2013

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website. Hoogma Webdesign uit Beerta is de webdesigner en zal een groot deel van de website sponsoren.

De nieuwe website beschikt over een op maat gemaakt control panel zodat er gemakkelijk nieuwsberichten, foto's en sponsoren kunnen worden toegevoegd.

Meer informatie op: http://www.hoogmawebdesign.com

Heren overhemden in de aanbieding - Stichting Armslag Stadskanaal

Heren overhemden in de aanbieding

19 oktober 2024 - Aanbieding vanaf maandag 21 oktober heren overhemden. 2 heren overhemden voor de prijs van 1 = 2 halen 1 betalen € 3,00 of 1 hokje op de klantenkaart. De gratis kinderbroeken op de klantenkaart... lees verder »

Vanaf maandag 14 oktober gratis kinderbroeken.

12 oktober 2024 - We hebben kinderbroeken ingekocht van de opbrengst van de digitale collectebus van Armoedefonds. Gulle gevers bedankt. Klantenkaarthouders met kinderen, kunnen gratis een broek ophalen. 1 broek per... lees verder »