Nieuwe aanbiedingen

Nieuwe aanbiedingen Stichting Armslag Stadskanaal

, 15 mei 2016

Aanbiedingen vanaf dinsdag 17 mei:
Nieuwe 1 euro aanbiedingen buiten op de rekken.
In de buitenmanden: Diverse lappen en lapjes stof slechts 20 cent per stuk / babykleding uitzoeken voor slechts 20 cent.
Dit alles met een WIT LABEL.

De actie DAMES ZOMERKLEDING 2 halen/1 betalen (of 1 kruisje) gaat ook deze week door. Evenals de beddengoed actie. Zie vorig berichtje.

Maandag 16 mei, 2e Pinksterdag zijn wij GESLOTEN.