Modeshow bij Zandbergs Vrouwen Gilde

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 8 november 2023

Vanavond 8 november waren we op bezoek bij de Zandbergs Vrouwen Gilde in de Schaapsberg. Ik heb verteld wat Boetiek Armslag inhoud. Hoe de klanten bij ons ingeschreven kunnen worden en dat iedereen bij ons kan kopen. Er wordt veel mooie kleding binnengebracht, dat kon je tijdens de modeshow zien. Prachtige setjes van jas, broek, jurk, tas, sieraden en schoenen. Onze haren waren verzorgd door Maria. We werken met 27 vrijwilligers en zonder vrijwilligers is er geen Boetiek Armslag. Daarna hebben de dames en heer de kleding geshowd, allen 2 keer. Ze zagen er allemaal prachtig uit. Het was een geslaagde avond. Zandbergs Vrouwen Gilde bedankt.
Dus verenigingen of bejaarden tehuizen, we komen graag onze kleding showen. U kunt ook een bezoek op een avond in onze Boetiek brengen op afspraak. Hebben jullie belangstelling info@stichtingarmslag.nl

• Modeshow bij Zandbergs Vrouwen Gilde Stichting Armslag Stadskanaal