Kerstmarkt aan de Nederlandlaan

Kerstmarkt aan de Nederlandlaan Stichting Armslag Stadskanaal

, 15 december 2014

Zaterdagmiddag was er een Kerstmarkt aan de Nederlandlaan, de markt begon om 13.00 uur. Buurtcentrum Maarsstee stond er met een rommelmarkt, kerstbomen, kniepertjes, snert, broodjes met knakworst en een verloting en tevens een echte Kerstman. Wij stonden voor onze Boetiek met leuke cadeaus door onze vrijwilligers gemaakt, van gekregen spullen uit onze Boetiek en heel leuk ingepakt, voor weinig geld een leuk Kerstcadeau. Er waren ook veel mensen, die onze Boetiek niet kenden, we hebben nieuwe klanten ingeschreven. Het was een gezellige drukte en het was prachtig weer. Mocht u nog Kerstversiering of Kerstcadeaus of kleren voor de Kerst zoeken kom even langs. Boetiek Armslag is een bezoek waard. We zijn elke dag open s’ morgens van 9.00 uur tot 11.00 uur en s ’middags van 14.00 tot 16.00 uur alleen de maandag- zaterdagmorgen niet.

Catharina Woortman