Gratis kinderjassen en broeken

Gratis kinderjassen en broeken Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 16 november 2023

We hebben jassen broeken ingekocht van de digitale collecte bus en Armoedefonds. Gulle gevers onze hartelijke dank. Vanaf vrijdag 17 november geven we gratis kinderjassen en broeken weg aan de klanten met een klantenkaart. 1 jas + broek per kind. Veel soorten en maten vanaf maat 128 t/m maat 170. Bekijk de foto op de site en Facebook.

• Gratis kinderjassen en broeken Stichting Armslag Stadskanaal