De 50 winnaars van Kruitvat cadeaukaarten. GEFELICITEERD

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 17 december 2023

GEFELICITEERD. De 50 winnaars zijn bekend van de Kruitvat cadeau kaarten, ze zijn gebeld of een mail of persoonlijk aan de deur geweest. Maandag worden de overige winnaars gebeld. Dit zijn 10 gelukkige winnaars en de overige 40 winnaars moeten de bon nog ophalen.
KRUITVAT EN ARMOEDEFONDS BEDANKT VOOR DEZE MOOIE ACTIE.

• De 50 winnaars van Kruitvat cadeaukaarten. GEFELICITEERD Stichting Armslag Stadskanaal