De 50 winnaars van Kruitvat cadeaukaarten. GEFELICITEERD

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 17 december 2023

GEFELICITEERD. De 50 winnaars zijn bekend van de Kruitvat cadeau kaarten, ze zijn gebeld of een mail of persoonlijk aan de deur geweest. Maandag worden de overige winnaars gebeld. Dit zijn 10 gelukkige winnaars en de overige 40 winnaars moeten de bon nog ophalen.
KRUITVAT EN ARMOEDEFONDS BEDANKT VOOR DEZE MOOIE ACTIE.

• De 50 winnaars van Kruitvat cadeaukaarten. GEFELICITEERD Stichting Armslag Stadskanaal
We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »