carnavalskleding voor kinderen

carnavalskleding voor kinderen Stichting Armslag Stadskanaal

, 14 januari 2016

Carnavalskleding of verkleedkleedkleding nodig voor uw kind of kleinkind? Loop eerst eens binnen bij Boetiek Armslag. Wie weet hangt er op het speciale rek iets van uw gading bij. Op = op !

We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »