Bezoek van RTV Noord

Bezoek van RTV Noord Stichting Armslag Stadskanaal

, 21 oktober 2016

Naar aanleiding van de nominatie voor de provinciale vrijwilligersprijs 2016 kregen we vanmorgen Goos de Boer, verslaggever bij RTV Noord op bezoek. Rechtstreeks in de uitzending op de radio vroeg hij enkele vrijwilligers over hoe alles in het werk ging en nam hij een kijkje in de winkel en in het magazijn. Hij was zelfs bereid om mee te helpen strijken. Dit ging hem goed af. We zijn heel trots op de nominatie en wachten met spanning de prijsuitreiking af, deze is op 12 december a.s.