Bezoek Jetta Klijnsma

Bezoek Jetta Klijnsma Stichting Armslag Stadskanaal

, 4 oktober 2015

Bezoek Jette Klijnsma aan Boetiek Armslag Nederlandlaan 7A in Stadskanaal

Vrijdag 2 oktober heeft Jetta Klijnsma Staatsecretaris van Sociale Zaken en Werk gelegenheid een bezoek gebracht aan Boetiek Armslag, ze was samen met Henk Oosterhuis afgevaardigde PvdA. We hebben haar ontvangen in het Buurthuis Maarstee met koffie en thee. Van Boetiek Armslag waren aanwezig Rieks De Groot, Carla Hopkes en Catharina Woortman. Ze was enorm onder de indruk van ons werk met allemaal vrijwilligers en hoeveel gezinnen we gelukkig maken met gratis kleding.

Er werken ook veel vrijwilligers, die we uit hun isolement gehaald hebben en nu veel voldoening uit het werk wat ze doen, om anderen te helpen. Het mes snijdt aan 2 kanten, we zijn sociaal en maatschappelijk bezig. Dat vond ze geweldig. Een kijkje in onze Boetiek verrast haar nog meer, want ze vond het keurig netjes en prachtig ingericht. Proficiat met ons werk en de vele vrijwilligers.

Catharina Woortman Voorzitter Stichting Armslag

En medewerker Boetiek Armslag