4 januari weer open.

4 januari weer open. Stichting Armslag Stadskanaal

, 3 januari 2016

Vanaf a.s. maandag 4 januari, 14.00 uur zijn we weer geopend.
Het 1e kwartaal gaat dan in (t/m 31 maart) . Veel van onze klantenkaarthouders dienen hun inkomensverklaring nog in te leveren. Dit kan tijdens openingstijden in de winkel of via de website. Wij kunnen, indien nodig, een kopie voor u maken. Doe het zo snel mogelijk !
De AANBIEDINGEN zijn: 2 herenoverhemden, 2 rokken, 2 broeken (of 1 broek + 1 rok) voor 1 prijs ( of 1 kruisje op de klantenkaart).
BABYKLEDING maat 56 t/m 104: 4 halen = 1 betalen (of 1 kruisje).
U mag het eventueel ook combineren met een dekbedhoesje, lakentje of trappelzak.
Dekbedhoezen en hoeslakens 2 voor de prijs van 1 (of 1 kruisje).
Nu het kouder is: we hebben nog voldoende WINTERJASSEN, slechts 6 euro. Leren jassen voor 10 euro (kan op de klantenkaart of voor de helft van de prijs)
Misschien vind u er nog een leuke sjaal of handschoenen bij. Uiteraard geldt voor alles: zolang de voorraad strekt.
Alle SCHOENEN EN LAARZEN 2 paar voor de prijs van 1 paar.
Combineren is mogelijk (1 kruisje of duurste paar betalen)
Buiten op het rek: diverse soorten gordijnen 2,50 euro.
PLASTIC DRAAGTASJES; We zijn er bijna door. Wilt u er bij het winkelen om denken om zelf een tas mee te nemen ? Mocht u nog wat hebben liggen waar u niets mee doet...u maakt ons er blij mee.
GRATIS: Boek, kinderboek of tijdschrift naar keuze bij aankoop of inbreng van goederen.