28 mei 2016

28 mei 2016 Stichting Armslag Stadskanaal

, 28 mei 2016

Zaterdag 28 mei stond Boetiek Armslag op de gezondheidsmarkt bij de Star. De markt was georganiseerd door Wijkraad Noord. Het was een geslaagde dag, het weer was goed en de mensen die onze kraam bezochten kregen uitleg en namen folders en/of inschrijfformulieren mee. De folders van Stichting Leergeld (leergeldstadskanaal@gmail.com) en Stichting DWS sport, spel en recreatie voor mensen met een beperking (www.dwsstadskanaal.nl ) werden ook meegenomen. We hebben alle stichtingen gepromoot en veel informatie gegeven.
De kraam werd bemand door Bea Tonkes, Carla Hopkes en Catharina Woortman.