Boetiek Armslag

zaterdag 14-16 uur
zondag gesloten

Kopen

De winkel is toegankelijk voor iedereen om bij ons spullen in te brengen en bij ons te kopen, zij betalen de normale prijs. Want we kunnen niet zonder inkomsten, we moeten wel de huur, gas, elektra, telefoon en verdere onkosten betalen. Dat lukt allemaal, we hoeven geen winst want we zijn er voor hen “de minima” om te helpen (o.a. gezinnen, alleenstaanden met of zonder kinderen, ouderen enz.)

De winkel is goed toegankelijk, voor ouders met een kinder-/wandelwagen, iemand in een rolstoel of scootmobiel.
Stichting Armslag werkt uitsluitend met vrijwilligers!!!!

NIEUWS

- Boetiek Armslag wenst u een gelukkig nieuwjaar. Maandag middag 6 januari is onze Boetiek weer open van 2 weken vakantie. Graag zien we u weer in onze Boetiek... Lees meer »»
Lees alle berichten »»

ANBI - Algemeen Nut Beogende Instelling
Mede mogelijk gemaakt door:
Like de Stichting Armslag op Facebook Volg de Stichting Armslag op Twitter E-mail de Stichting Armslag
Oostgrunn.nl Oost-Groningen Hoogma Webdesign Beerta Rabobank Zuid en Oost Groningen Stadskanaal Verhoeven Witgoedservice Stadskanaal
Oostgrunn.nl - Een prachtige regio !