Boetiek Armslag

zaterdag 14-16 uur
zondag gesloten

Kopen

De winkel is toegankelijk voor iedereen om bij ons spullen in te brengen en bij ons te kopen, zij betalen de normale prijs. Want we kunnen niet zonder inkomsten, we moeten wel de huur, gas, elektra, telefoon en verdere onkosten betalen. Dat lukt allemaal, we hoeven geen winst want we zijn er voor hen “de minima” om te helpen (o.a. gezinnen, alleenstaanden met of zonder kinderen, ouderen enz.)

De winkel is goed toegankelijk, voor ouders met een kinder-/wandelwagen, iemand in een rolstoel of scootmobiel.
Stichting Armslag werkt uitsluitend met vrijwilligers!!!!

NIEUWS

Openings tijden - We zijn vanaf week 15 open Maandagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur. Woensdagmorgen van 9.00 tot 14.00 uur. Woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur. Vrijdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur. Zaterdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur. Aanmelden via info@sticht... Lees meer »»
Lees alle berichten »»

ANBI - Algemeen Nut Beogende Instelling
Mede mogelijk gemaakt door:
Like de Stichting Armslag op Facebook Volg de Stichting Armslag op Twitter E-mail de Stichting Armslag
Rabobank Zuid en Oost Groningen Stadskanaal Verhoeven Witgoedservice Stadskanaal Hoogma Webdesign Beerta Oostgrunn.nl Oost-Groningen
Oostgrunn.nl - Een prachtige regio !