Ons team

• Carla Hopkes, bestuurslid
  • Bea Harms, Facebook

Vrijwilligers
Stichting Armslag werkt met vrijwilligers. De vrijwilligers zijn vaak afkomstig uit eenzelfde situatie, waardoor zij een goede en vooral vertrouwde gesprekspartner zijn. Vertrouwelijkheid is een sleutelbegrip bij Armslag.

Vrijwilligers creatief
Zaterdag 25 november hebben we in het Buurthuis Maarsstee met onze vrijwilligers bloemschikken gedaan. We hebben allen een bloementaart gemaakt. Gezamenlijk snert gegeten, het was een gezellige dag. Wat zijn onze vrijwilligers creatief. Bekijk het resultaat bij de foto's.

Ons team - Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal